måndag 5 oktober 2015

Ett steg i taget.

Om man haft en längre tid av att det har varit svårt att träna gäller det att komma igång igen. Just nu springer jag bara på lopp. De är loppen inte riktigt till för. Tanken är ju också att man skall träna innan.

Jag älskar att skriva listor. Men de får mig inte att komma ut. Det är där jag måste börja. Komma ut genom dörren. Ha löparkläderna på mig och sätta igång att springa. Varför skall det vara så svårt?

Jag är bra på att hitta ursäkter till varför jag inte skall göra något. Men det gäller att använda den förmågan åt motsatt håll. Få mig att hitta anledningar till att faktiskt ta mig ut.

Jag är stolt för jag kom ut en sväng idag när jag kom hem. Jag njöt av att vara ute. Jag skall tänka på det på onsdag när jag kommer hem så mycket senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar