söndag 26 januari 2014

Tjejvasan 2013 & Halvvasan 2014

Hittade en minnestallrik på Vasaloppet.
Visst är den fin och inspirerande?

Jag har fortfarande svårt att tro att jag åkte tjejvasan för ett år sedan. Men det gjorde jag med stöd och hjälp av min älskade kusin. Hon visste att jag var mogen för den utmaningen innan jag själv visste det. Sedan var det extra roligt att vi åkte i mitt företags namn, Apollo.
Våra fina mössor gjorde att folk ropade Apollo, Apollo efter oss.

Om en månad är det dags för nästa utmaning, halvvasan. Då jag inte fått då mycket snöträning är jag lite nervös. Men det är bra och kommer att göra mig extra taggad. Men det skall bli kul och spännande att utmana sig själv. 
Det som jag saknar i år är en som åker med mig. Men det är säkert meningen att jag skall ta någon lärdom av det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar