fredag 6 november 2015

Poddar om träning

Jag är inne i ett flow. Det är kul att komma igång och röra sig ordentligt.
 
Jag inser att det handlar om att bereda plats för det som är viktigt. Nu håller jag på att skapa en rutin att gå varje morgon innan frukost och gå eller springa. Det är så skönt och det gör verkligen att jag vaknar ordentligt. Luften ute och speciellt nu när den är krispig är underbar. Du blir också nöjd när du gör det som du vill och bestämt dig för. 

En inspirationskälla just nu är Jonas Colting med hans hälsopodd. Han är underbart engagerad och påläst inom sina områden. Jag gillar att han vågar stå ut och säga sina åsikter oavsett vad etablissemanget tycker.

Han säger bland annat att det finns alltid tid att träna. Om USAs president har tid att träna. Vad har du då för ursäkt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar